12 dec. 2010

Crusin 4 Brusin


Missade gårdagens fight mellan Georges St. Pierre och Josh Koscheck men får ändå ta av mig hatten för St. Pierre som vann matchen. Helt nöjd var han tydligen inte, då segern mot trash-talkern Koscheck inte blev på submission eller KO.  

Frågan återstår ändå; vem led mest under helgen? Koscheck som fick käka upp sitt skitsnack eller Boork som fick genomlida ännu en norrländsk seger. Själv fick undertecknad skulden för en godis i halsen, (dock inte på Boorken), då Skellefteå dönade in 3-1 målet, mot Färjestad. Jaa .. jag lever mig in i matcherna ... 


Den egna träningen har bestått av skidåkning och det verkar ju ta sig. Fortfarande så kass att jag ännu inte kan skylla på utrustningen, men idag har jag lärt mig betydelsen av den där mojen längst ner på staven. Den fyller faktiskt en funktion! Den här gången var det jag som var nära på hamna i diket då staven med jämna mellanrum bara försvan ner i snön. Men skam den som ger sig!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar